
-
Yuko
2025-09-08 11:28
遅刻してしまってごめんなさい!でもいつも笑顔で迎えてくれてありがとうございます✨

-
Shiho
2025-09-05 05:56
普通ー✨

-
sugi
2025-09-02 11:26
Her lessons were excellent and thorough, and I would love to take them again.

-
Yuko
2025-09-01 12:13
久しぶりに予約が取れるようになって嬉しいです♪しばらくレッスンを受けられず、だいぶ英語を忘れてしまったので、また宜しくお願いします!!😊

-
Minoru
2025-08-29 08:02
I could enjoy the lesson very much because she was always smiling and talking calmly.

-
Komi
2025-08-28 04:58
Very kind and make me feel comfortable.

-
Yuko
2025-08-26 11:57
Thank you for today's enjoyable lesson. Because of you, I was able to enjoy learning once again.

-
Yuuma
2025-08-23 06:58
2回くらい間違えた時に、ヒントを出してくれたから、わかりやすかった!

-
Shane
2025-08-22 10:28
好🌟🌟🌟

-
Chika
2025-08-21 07:56
明るくて楽しい先生でした。またお願いしたいです