
-
Komi
2025-08-21 04:58
She is kind and always encourages me.

-
Sara
2025-08-19 08:29
楽しかったです☺️

-
Sara
2025-08-19 08:28
ありがとうございました💓

-
sugi
2025-08-18 10:38
Her lesson is great. it is politely.
i would like to take the lesson again.

-
ryoji
2025-08-16 08:58
とてもわかりやすく教えてくれるし、人柄も良い、最高の先生です。

-
olive
2025-08-14 12:13
REMS-G。明るくてテンポがよくて、たくさんつまずきましたが、やる気出ました!

-
Komi
2025-08-13 05:27
I could enjoyed her lesson very well.

-
Komi
2025-08-11 06:57
She is nice teacher

-
YUKO
2025-08-11 06:28
初めての先生
いつも笑顔です。
質問に対しても丁寧に答えてくれます。

-
GENKI
2025-08-11 04:56
ありがとうございました(^^)