
-
Ami
2025-03-10 08:59
こちらが分からないことに対してとても一生懸命説明してくれます。
英語も分かりやすいです。

-
Miori
2025-03-09 06:27
すごくほめてくれた😊🥰

-
Asuna
2025-03-08 17:58
明るい先生でした♪発音が良いのがとても良かったです❣️また授業を受けたいです❣️🥰

-
Jeff
2025-03-06 08:56
good, but may I know is there any book or material which we could use in class?

-
Pony
2025-03-05 20:34
good

-
Masa_Taka
2025-03-03 07:40
とても丁寧に教えて頂けました。ありがとうございます。

-
Katsu
2025-02-28 09:58
楽しかったです

-
Haru
2025-02-27 17:27
It was a very calm lesson, but I never got bored! !
If I make a mistake on a quiz, can I try it again? I was very happy to hear that! !
I'm recommending it! !
thank you very much! !

-
Starry
2025-02-16 21:31
good!

-
Asuna
2025-02-03 17:57
元気な先生でした♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪🤎️❤️🩷🧡💛💚🩵💙💜🖤🩶🤍