
-
Mao
2025-02-02 10:29
明るくていい先生
できたらすごく褒めてくれる

-
June
2025-01-06 21:04
I felt embarrassed when I made simple mistakes. But I enjoyed the lesson.Thank you so much.

-
HIROKI
2025-01-06 09:25
Very nice. Thank you

-
Haru
2025-01-05 08:57
It was a very relaxing lesson!
I highly recommend it!
Thank you very much!!

-
MAO
2024-12-26 06:59
かなり良い先生だったけど、トロフィー1つもくれなくて少し残念でした。だけど、良い先生でした。

-
Asuna
2024-12-23 17:27
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

-
Soichiro
2024-12-22 09:56
問題を解いている最中に答えを言う

-
Battie
2024-12-14 09:28
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

-
Noah
2024-12-08 08:00
もう一回、Larinka先生のレッスンを受けたい!!!!!

-
Momo
2024-12-08 06:56
とても意地悪だ。