
-
Luna
2025-12-26 21:28
Very Good job!!!!!!!!!!
Well Done!!!!!!!!!
Thank you this time!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!
Happy Christmas Day !!!!!!!!!!!
See you next time!!!!!!!!
Love,
Luna

-
kenshin
2025-12-26 09:57
It was very fun. またお願いします!

-
kenshin
2025-12-26 09:56
とても良かったです!ありがとうございました!!!

-
Yuichiro
2025-12-26 07:56
Thank you

-
cheng cheng
2025-12-26 07:26
好

-
toby
2025-12-22 19:22
整体还可以

-
Yu
2025-12-20 12:02
優しかったしいろいろ教えてくれたからわかりやすかったです。

-
Ivy
2025-12-20 08:27
Good 😕🤵🏻♀️🤵🏻

-
kenshin
2025-12-13 08:58
It was very good! Thank you very much.

-
kenshin
2025-12-13 08:28
とても優しい先生でした!間違っても丁寧に直してくれました。ありがとうございました!