
-
Ruth
2025-11-10 07:28
今日も変わらない安定したレッスンで感謝です。台風の被害を受けられたフィリピンの皆様に神様の慰めと癒やしをお祈りしています。

-
Misuzu
2025-10-30 08:30
Thank you for today.I look forward to working with you again!

-
Ted
2025-10-29 15:56
Thank you Teacher Mia!

-
yoko
2025-10-29 15:28
今回もきれいな発音で丁寧にレッスンを進めてくださいました。

-
Misuzu
2025-10-27 08:26
Thank you again for today!

-
Ruth
2025-10-27 07:26
先生の発音はクリアですが、なかなかそのように発音できないのがもどかしいです。

-
mika
2025-10-24 15:59
久しぶりのレッスンでしたが、わたしのことを覚えていてくれて嬉しかったです!Mia先生がいるからまた戻ろうと思えます

-
Misuzu
2025-10-24 08:33
Thank you so much for understanding my pace and guiding the lesson accordingly.I really enjoyed it.I'm starting to like Callan lessons, which I used to find difficult.I truly appreciate it.

-
yoko
2025-10-23 13:58
きれいな発音でテンポよくレッスンを進めてくださいました。

-
reika
2025-10-21 13:26
今日も楽しいレッスンでした