
-
chenruize
2020-07-04 17:32
好

-
Yuri
2020-07-02 10:13
体験レッスン、ありがとうございました。楽しくレッスンを受けることができました。

-
Mauricio
2020-07-01 05:34
Very friendly and interested in teaching. Patient and smiling, which is important.

-
chenruize
2020-06-25 19:01
好

-
chenruize
2020-06-25 19:01
好。很幽默。

-
chenruize
2020-06-20 18:57
好

-
chenruize
2020-06-12 11:26
很幽默

-
AKI
2020-06-02 19:32
Maynard's class is always fun, starting with a laugh and ending with a laugh.

-
AKI
2020-05-27 21:20
It's my first teacher today.It was a fun lesson because it made me laugh a lot.When I was at a loss for words, he would slowly rephrase and type, and he was a very kind teacher. It's hard to make a reservation, but I recommend it to you.
今日、初めてレッスン受けた先生ですが、笑わせてくれて楽しくレッスンが受けられました。言葉に詰まるとゆっくり言い直してくれたり、タイプしてくれる優しい先生です。発音の間違いもしっかり指摘してくれます(笑)なかなか予約が取れませんが、お勧めの先生です。

-
Tomoko
2020-05-22 16:01
参加された生徒さんのレベルが高く、なかなかついていくのが難しかったです。