
-
Yuki
2022-04-02 10:01
Thank you for listening to my presentations. I enjoyed talking with you.

-
wangzijie
2022-03-30 22:47
非常好的老师

-
Yuki
2022-03-06 08:32
Thank you for listening to my presentations. You asked me some good questions. I enjoyed talking with you.

-
wangzijie
2022-03-05 19:07
非常好的老师!

-
Naoko
2022-03-04 07:11
トピックカンバセーション(新)を受講しました。
とても楽しく会話でき、また受講したいと思いました。

-
Taka
2022-02-26 11:41
Her lesson was very good so I could learn some expression about collective noun

-
sa
2022-02-13 17:40
カラン受講

-
wangzijie
2022-02-06 21:21
非常好的老师!

-
Saya
2022-02-06 08:38
REMS受講。わかりやすいレッスンでスピードも速すぎず遅すぎず、ちょうどいいです(^^)

-
sa
2022-02-02 20:39
レッスン前のやり取りが不慣れ感があり時間かかりましたが、レッスン自体はスムーズに、発音や細かなポイント教えてくれるので良かったです。カラン受講。