
-
Hinako
2021-04-14 18:09
She was so patient and kind, and my 6 year daughter liked her a lot. I thought she was really professional as well.
It's so sad that we couldn't book her for the 2nd trial lesson, but I hope we can take her lesson again!

-
masa
2021-04-13 20:40
プロフェッショナルで楽しいレッスンをいつもしていただけます。ありがとう。

-
Yuno
2021-04-13 18:02
答えるのに行き詰った時、ずっと笑顔で待っていてくれました。また受講したいです。

-
Sora
2021-04-12 21:17
My daughter took her lesson for a trial lesson.
She is so professional and perfect!
My daughter was lucky.

-
Satsuki
2021-04-10 15:44
体験レッスンでお世話になりました!和やかな雰囲気で進められました!質問がないか丁寧に確認しながら進めてくれました。フィードバックも早く、文法ミスもフィードバック(評価コメント)でしっかり指摘してくれました。

-
Mai
2021-04-09 18:02
優しくて可愛くて発音もしっかり教えてくれてとても助かりました!初回授業でしたけど安心して受けられました。

-
Takashi
2021-04-07 22:34
初回レッスンでなかなか言葉が出てこない中でも、優しく導いてくれて非常に満足でした。

-
Ai
2021-04-07 17:33
とても丁寧でテンポも良かったです。

-
masa
2021-04-06 21:08
トピック。毎回楽しい授業です。言葉がでなくて困っていると、その単語がいいたかったをくれます。

-
HIROSHI
2021-04-06 20:16
I really enjoyed the lesson.
Thank you very much.