
-
Kae
2022-05-22 09:10
今日も楽しいレッスンをありがとうございました
また次回もよろしくお願いします

-
arisa
2022-05-18 19:33
Thank you for the lesson today

-
Kae
2022-05-18 17:44
いつもありがとうございます
次回もよろしくお願いします

-
arisa
2022-05-10 18:39
I'm glad Ms.Lindesa gave me a hint when I was at a loss to read the word. Thank you:)

-
MANA
2022-05-04 11:09
とても楽しくレッスンできました。6歳の娘も楽しそうでした。ありがとうございます。

-
arisa
2022-05-03 18:39
I enjoyed today.

-
Nozomu
2022-05-03 13:42
優しい先生でした。

-
Kae
2022-05-03 10:14
いつも子どもが楽しくレッスンできるように配慮してくださってありがとうございます
また次回もよろしくお願いします

-
Kae
2022-04-29 09:30
いつもありがとうございます
また次回もよろしくお願いします

-
arisa
2022-04-26 18:42
I enjoyed Smart Kids 2 becoming a new system.
I said "I feel not bad" today . It's because I'm feeling a bit down. Actually I left my umbrella at school. ( ; △ ; )