
-
wack
2024-03-14 18:31
I had so much fun with One peace talk!! want to take your lesson again!! hope to see you soon!!

-
SHINYA
2024-03-14 16:16
Thank you so much.

-
Nozo
2024-03-12 13:28
REMS受講。基本的には早口なのですが、かなり詰まってしまったところは、とても丁寧に進めてくれたので、とてもやりやすかったです。

-
Icchan
2024-03-10 14:00
初めてのライティングドリルで四苦八苦しましたが、忍耐強く親切に対応頂き大変ありがとうございました。やる気を引き出して頂き感謝しております。

-
Akiko
2024-03-07 16:33
Thank you so much for your today's wonderful lesson! It was great!!!🤩💕👍🏻See you soon🥰💓

-
Amy
2024-03-06 18:56
很喜欢你呢!🎉🤭😘

-
Tomo
2024-03-03 16:31
You tried to explained a lot. Thank you!

-
Rin
2024-03-03 15:56
R.E.M.S受講。明るく、優しい先生でした。発音の細かいところまで見てくれました。

-
azu
2024-03-02 20:32
はつおんは

-
Ryo
2024-03-01 16:58
とても優しい先生です。子供が楽しむ事に全力でレッスンしてくれます。