
-
Sanae
2025-05-29 07:25
I took an Eiken lesson and learned a lot. The teacher gave clear and helpful feedback. Sometimes, I heard other teachers talking through the microphone, which made it hard to focus. The teacher is excellent, so I think the lesson would be even better in a quieter space.

-
Sanae
2025-05-23 12:36
文法ミスを的確に教えてくださり、とてもためになりました。有難うございました!

-
Keiko
2025-05-16 12:27
ありがとうございます.苦手な単元でしたが、先生が丁寧に教えてくださいました.またよろしくお願いします

-
Yuki
2025-05-07 14:23
I enjoyed her class!
She corrected my mistakes smoothly in our conversation, and she helped and led me to make natural sentences that I couldn’t do by myself.

-
Harry Duong
2025-05-05 15:31
Teacher dạy quá đỉnh

-
Haru
2025-05-02 13:27
また受けたいです!

-
Nanoha
2025-05-01 16:01
楽しかったですありがとうございます😭またやりたいです。❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🍉🍉🍉🍉🍉🍊🍊🍇🍇❤️❤️❤️❤️❤️❤️🍊🍇🍇🍇🍇🍇🍍🍊🍉❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

-
Kureha
2025-05-01 14:57
たのしかった。🐼🐻❄️🐻🐶🐱🐰🐧🐴

-
Kana
2025-04-24 15:57
Thank you so much.
I feel fun your lesson.
I would like to take your lesson again.

-
Ichi
2025-04-24 15:52
久しぶりのレッスンでした。
的確に教えてくださいます。
ありがとうございました。