
-
Natsu
2022-07-28 16:57
6歳娘、初めてでしたが、とてもゆっくり話してくれ、理解するまで何度でも繰り返してくれました。丁寧なレッスンでした。ありがとうございました。

-
SHO
2022-07-27 19:01
やさしい先生でした

-
Yushin
2022-07-25 14:47
毎回、明るく丁寧に接してくれる先生です。またよろしくお願いします!

-
haruki
2022-07-25 09:00
とても良かったです

-
Towa
2022-07-23 20:09
Zubiaga always teaches me very kindly.
So,l can enjoy to learn English!

-
Ryota Iwao
2022-07-22 10:58
as she spoke English slowly,her lesson was easy to understand!

-
MAKO
2022-07-16 17:56
楽しかった

-
Leo
2022-07-15 19:26
very good

-
HA ANH
2022-07-15 09:53
She is nice teacher speaking normal speech. I

-
bahiron
2022-07-13 21:04
丁寧でした。真面目な先生です。