
-
k1
2025-04-08 18:58
Both my child and I love this teacher! He will be taking a break for a while as he will be busy as a junior high school student, but we hope to see him again when we can take his lessons again!

-
KOTOHA
2025-04-07 11:58
楽しんで受けることが出来ました!

-
Hana
2025-04-02 20:56
棒棒哒

-
Shiori
2025-04-01 17:28
緊張気味の娘も楽しかったと喜んでいました!

-
Rian
2025-04-01 09:30
とにかく明るくかわいい先生😍子どものきもちをつかむのが上手でした!

-
SAWAKO
2025-03-30 18:31
Thank you for your amazing lesson!I’m so happy to share about The Apothecary Diaries!!

-
Maru
2025-03-29 12:39
初めてレッスンを受けましたが、子どもも楽しんでいました。最初は、恥ずかしかったようで、自分から英語を発することができませんでしたが、先生が上手にクラスを進行してくださり、子どもも楽しく学べていました。

-
Premma
2025-03-29 10:29
とても優しく子どもにもわかりやすい進行でした。褒め方が上手で子どもがとても喜んでいました!

-
KSK
2025-03-28 10:29
とても明るくて話しやすく、わからないところも丁寧に資料を使いながら説明してくれてすごく良かったです。

-
Jin
2025-03-25 08:36
thank you so much! we enjoy her class!