
-
Runa
2023-06-13 08:32
子供の扱いが上手で3歳児が楽しそうにレッスンを受けていました!レッスンは真面目で文法ミスなどがあると何度も教えてくれます。なので子供の性格によっては向かないということもあるかもしれませんが、当然怒ったりするわけでもなく明るく言い直しを促してくれるのでとてもよかったです!可愛らしい先生でした

-
Nana
2023-06-12 20:27
楽しかったです。

-
CHICO
2023-06-10 12:31
最近時間が合わずなかなかレッスンを受けることができませんでしたが、やっぱり先生が1番わかりやすく子供が大好きな先生です。

-
Yoppie
2023-06-08 13:32
She was very kind. Her English was very clear and easy to understand. Sometimes she corrected my mistakes of English grammatically. Thank you very much.

-
Erika
2023-06-05 21:41
間違えに対しても丁寧に治してくれた。

-
Reina
2023-06-05 20:27
めっちゃくちゃ楽しかったです。すごくスムーズに授業が進みました。またお願いします。

-
Meg
2023-06-05 13:01
カランメソッドに慣れない私を、優しくサポートしてもらいました。

-
Kurumin
2023-06-03 16:33
初回のレッスンをご担当いただきました。
丁寧にフォローしてくださり、とても話しやすい雰囲気を作ってくださいました。
英語を話せるようになりたいと俄然やる気が出てきました!

-
Taka
2023-06-03 06:35
細かくテキスト以外のことも教えていただけました。

-
Miffy
2023-06-02 08:10
Topic conversation - She is enthusiastic teacher.
The lesson moves on not only following the text, but also free talking related the questions on the text book.
I have to speak & think about the reason of answer all time, I felt it wasn’t monotonous, but meaningful English lesson.
Thank you so much.