
-
Sui
2024-02-20 20:01
This is tekitou.please do not worry

-
Masa
2024-02-19 08:29
I met her for the first time ,but she gave me lots of smile , kindness and English words.I would like to book her lesson again.

-
Miku
2024-02-17 10:30
楽しかったです。

-
Nori
2024-02-11 19:29
REMS受講です。
何度もお願いしている先生ですが、笑顔で楽しく進めていただけます。
文章を思い出すのに時間がかかる場合は待っていただけますし、間違え場合はもう一度繰り返していただけるので分かりやすく勧められました。
ぜひ、またお願いします。

-
Marcus
2024-02-11 11:56
Very Good!!

-
Mana
2024-02-08 19:56
thankyou!!

-
mei
2024-02-08 16:26
すごく優しく教えてくれました
ありがとうございました

-
Alina
2024-01-30 11:28
I like this teacher very much, very lively and cheerful. I hope I can let the teacher continue to teach me next time.😘😘

-
miyutann
2024-01-28 17:26
もう少しゆっくりしてほしいです

-
Koto
2024-01-26 09:01
すごくよかった。発音も綺麗で、笑顔が絶えない明るい先生だった。レッスン時間を超過したのにもかかわらず一つ一つ丁寧に教えてくれた。また機会があれば受講したい。