
-
Taka
2025-02-08 09:26
とても楽しい先生です♪

-
ran
2025-02-05 22:01
他給了我很多幾次他教了我很多東西

-
KATE-KAORU
2025-02-05 16:28
REMS受講。仮定法が苦手と言ったら、文法の説明を丁寧にしてくれました。しばらくやらないと忘れているのでありがたいです。

-
Mario
2025-02-04 16:59
She's a good teacher. It's hard to follow the new phrases with new words but I enjoyed it very much because she helped me do it. Thank you, Temasek!

-
Takae
2025-02-02 11:27
優しい良い先生でする。個人的なことで悩んでましたが、励ましてくれました。

-
Yui
2025-02-01 19:06
明るくて楽しい先生。

-
Shinobu
2025-02-01 09:56
ありがとうございました またお願いします

-
Andy
2025-01-28 21:57
She’s so cheerful person that I could enjoy the time to study! Thank you so much!

-
Eason
2025-01-28 13:57
Nice class again.

-
Eason
2025-01-22 21:59
Temasek is a very good teacher.I want to have her class again.