
-
nami
2024-02-05 08:28
間違いもとても丁寧に直してくださり、クラスの終わりには良くできたポイントを挙げてくださって嬉しかったです。

-
Seiko
2024-02-04 05:31
She is excellent and professional.

-
Yoshie
2024-02-01 13:00
REMSを受講しました。ものすごくはっきり、ゆっくり話してくれます。

-
Shin
2024-02-01 06:33
She was very kind.
Her lessons were very clear and easy to understand and listen to.
It made me feel better.
Thank you !

-
Haruto
2024-01-30 18:27
優しく丁寧な先生でした!発音も聞きとりやすかったです。またお願いしたいです。

-
Yuki
2024-01-30 12:56
Her pronunciation is clear, so easy to listen.

-
mai
2024-01-30 10:59
very nice 🥰

-
Nogiku
2024-01-29 18:56
とても丁寧な説明で文法を教えてくださいました。言い換え方なども教えていただけました。穏やかで安心してレッスンを受けられます。

-
Mikan
2024-01-29 17:28
She is very nice!

-
SHUKI
2024-01-28 11:30
優しい先生でした