
-
Florence
2022-07-20 12:18
老師很好,親切有耐性,就是很難約。

-
Yuto
2022-07-17 10:27
She is very good!

-
kion
2022-07-16 22:01
小学1年の息子が、レッスンが終わってすぐに「この先生の授業また予約して」と言っていました。良かったみたいです。

-
waca
2022-07-15 19:41
子どもが楽しそうにレッスンできました。
挨拶の仕方とか基本のところですが
丁寧に対応してくれたので
子どもも 友達のようだったと嬉しそうでした。

-
Dang Van Thanh
2022-07-14 15:52
Thank a lots, teacher !

-
Ines
2022-07-13 22:25
Very good!

-
Dang Van Thanh
2022-07-13 12:14
Thank a lot. See teacher next days.

-
Dang Van Thanh
2022-07-12 16:12
Thank you so much & see you next days.

-
Dang Van Thanh
2022-07-08 13:45
Excellent teacher.
Thanks

-
Dang Van Thanh
2022-07-08 13:45
I am looking forward to seeing you
Thank a lot