
-
Hinako
2021-08-31 13:22
Thank you for teaching my daughter. Speaking speed was slow in a good way so that my daugher could understand what you say and answer some questions. Also, many praises made her proud of speaking out. Thank you!!

-
Tai
2021-08-30 08:53
ときどき日本語で意味を伝えながら
かわいいお人形をつかいながら
おしえてくださいました。

-
Saya
2021-08-29 20:04
Thank you for the class. I thought that my daughter looked fun when she was having the class. My daughter is little bit shy so she looked afraid before the class but after class I believe she can elaborate her English skill through QQ English.

-
Honoka
2021-08-29 20:03
とても優しくて笑顔が素敵な先生です。娘が飽きないように工夫してくださって楽しく学べました( ´ ▽ ` )

-
yuito
2021-08-29 06:27
丁寧でゆっくり話していただけて良かったです。沢山褒めて下さり、子供もまたやりたいと言っていました。

-
seiya
2021-08-22 14:33
はじめてのレッスンでしたが、6歳の息子が楽しくレッスンを受けることができました。
またレッスンを受けたいと言っているのでとてもよかったです。

-
Nao
2021-08-19 15:31
明るくて笑顔で、終始テンション高めの先生です。初心者にもおすすめだと思います。カランのスピードは遅めです。

-
ayutyan
2021-08-19 12:17
終始笑顔で、人見知りで声が小さい娘にも優しく寄り添ってくださいました。

-
Julio
2021-08-19 08:11
Friendly and sweet. Helped me with the correct pronunciation. 5 stars

-
2021-08-16 17:24
8歳の息子がレッスンを受けました。終始笑顔で、子供を楽しませようと、ぬいぐるみを使ったりして盛り上げてくれました。小さなお子さんだったらとても楽しめると思います。
ただ、息子はもう8歳なので、そのような対応ではなく、もっとたくさん英語を聞いたり話したりできるようにしてほしかったです。
息子が英語を正しく言えるたびに、ぬいぐるみが登場して褒めてくれるのですが、25分という限られた短い時間ですので、その時間がとてももったいないなと感じました。